تایمر ساده و بسیار زیبا Ovo Timer
 
تکنولوژی جدید

 ovo_timer_1_20130121

 امروزه داشتن امکانات زیاد دیگر معیار برتری یک نرم‌افزار بر دیگر نرم‌افزارها نیست. اکنون یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی یک نرم‌افزار زیبایی و سادگی است. سادگی یکی از عواملی است که امروزه بیش از هر چیز در نرم‌افزارها به آن توجه می‌شود. کاربران نرم‌افزارهایی را دوست دارند که در عین سادگی کار آن‌ها را راه بیندازند و زیبا و چشم نواز هم باشد.
نرم‌افزار Ovo Timer یک تایمر ساده است که می‌توانید برای حداکثر ۶۰ دقیقه تنظیم کنید تا با پایان زمان، ویبره یا زنگ بزند. آنچه که در این نرم‌افزار جالب توجه است ظاهر و کارکرد ساده و در عین حال زیبای آن است. برای تنظیم آن احتیاج به وارد کردن عدد نیست و می‌بایست تنظیم‌کننده‌ی آن را روی صفحه بچرخانید و روی زمان مورد نظر نگه دارید. با رها کردن آن، تایمر شروع به شمارش می‌کند تا به عدد صفر برسد. با زدن انگشت بر روی تایمر به صورت موقتی متوقف می‌شود و با زدن دوباره بر روی آن ادامه می‌دهد. اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید می‌توانید زمان مورد نظر را برای آن بخوانید. البته تنظیم آن با انگشت راحت‌تر و سریع‌تر است. اگر ترجیح می‌دهید به جای اینکه تایمر زنگ بزند عدد آن را روی صفحه نگاه کنید می‌توانید از قسمت تنظیمات زنگ و ویبره را غیر فعال کنید و به جای آن گزینه‌ی Stay Awake را تیک بزنید تا چراغ صفحه خاموش نشود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:Android , ovo timer , timer , آلارم , اندروید , تایمر, :: 18:37
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 58498
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1